KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA ماریو بالوتلی: اسپولی مرا «سیاه آشغال» نامید

ماریو بالوتلی: اسپولی مرا «سیاه آشغال» نامید

 

 
بعد از اتمام بازی میلان مقابل کاتانیا که با برد 1-3 روسونری به پایان رسید، ماریو بالوتلی ستاره ایتالیایی روسونری در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که اسپولی، بازیکن حریف ، او را «سیاه آشغال» نامیده.
 در جریان این بازی و در دقیقه 33 نیمه دوم بازی، این دو بازیکن باهم یک درگیری لفظی داشتند و سوپرماریو اعلام کرده که در جریان همین برخورد بوده که بازیکن حریف به او توهین نژادپرستانه نموده است.

در صورتی که صحبت بالوتلی تائید شود، نیکلاس اسپولی، بازیکن آرژانتینی کاتانیا ممکن است با محرومیتی جدی مواجه شود.در تصاویر منتشره مشخص است که سوپر ماریو، زننده گل دوم میلان در این بازی به شدت عصبانی شده و کاملا خشمگینانه با اسپولی صحبت می کند و این درگیری آنها تا آستانه درگیری فیزیکی نیز پیش رفت. اما داور بازی دراین صحنه هیچ دخالتی نداشت و به هیچ یک از دو بازیکن کارت نشان نداد ولی مقامات فوتبالی ایتالیا احتمالا برای بررسی صحبت های بالوتلی دست به کار خواهند شد.

دراین صحنه درگیری کاکا و نیکولا ریتزولی، داور بازی، این دو بازیکن را از هم جدا کردند.

در سالهای اخیر بازیکنان میلان بارها قربانی شعارهای نژادپرستانه قرار گرفته اند.درجریان یک بازی دوستانه میان میلان و پرو پاتریا، کوین پرینس بواتنگ که حالا به شالکه رفته، به خاطر توهین های نژادپرستانه، زمین مسابقه را ترک کرد.

ورزش 11 - ماریو بالوتلی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: ماریو بالوتلی, توهین نژاد پرستانه به بالوتلی, سوپر ماریو, در جریان پیروزی سه بر یک روسونری ها, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )